»Večina držav še vedno spodbuja in tudi financira nacionalne letalske prevoznike, kajti samo ti so tisti, ki zagotavljajo tudi letalske linije, ki niso komercialno uspešne, so pa pomembne za povezljivost države z vidika gospodarstva, športa, kulture ...«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»za upravičenca izbran letalski prevoznik Eurowings za vzpostavitev nove neposredne letalske proge DUS (Düsseldorf) – LJU (Ljubljana) – DUS (Düsseldorf) v obdobju od 12. 4. do 25. 10. 2025«
»Podatki namreč kažejo, da so bile državne subvencije letalskim prevoznikom v letih 2021 in 2022 učinkovite.«
»Najprej je treba narediti študijo, ki jo bo potem vlada imela na mizi in jo bo pregledala. Če je odgovor da ali ne, na koncu bo politična odločitev, je pa to, da to stane naenkrat veliko denarja, zmotno mišljenje.«
»Nasprotujemo ideji, da bi Republika Slovenija ustanavljala nacionalno letalsko družbo, pri čemer bi vstopala neposredno v lastništvo podjetja, še posebej brez jasne predstavitve finančnih posledic za državni proračun.«
»Če pa je smisel ustanovitev nove nacionalne letalske družbe, da bomo imeli učinkovitejši prevoz potnikov za drage letalske vozovnice v Bruselj, v bistvu za javne uslužbence ... je to nesmisel in bi nastala luknja brez dna.«
»Ko smo izgubili nacionalnega prevoznika, se je letalska povezljivost Slovenije zelo poslabšala.«
»Pogovori z družbami, ki predstavljajo svoje predloge za izboljšanje povezljivosti Slovenije, redno potekajo, a konkretnih predlogov za sodelovanje v tem trenutku še ni«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju